Merkevaren Brann
Brann.no melder at det skal være et såkalt Gründerforum på Brann Stadion 3 mai. Blant annet vil reklamebyråret Oktan Publicis ha et lite foredrag om merkevaren Brann. I og med at det er Okta Publicis sin jobb å lage Brann til en merkevare bør det absolutt være av interesse å hære hva de har å si. Men i og med at dette koster 650,- blir det naturligvis droppet!
VIF
Det er dog ingen tvil om Brann og Oktan Publisis har en lang vei å gå for å ta igjen Vålerenga. Pr. dags dato er Vålerenga den ledende klubben markedsmessig, og veldig flinke til å skaffe seg publisitet rundt tiltak som "photo shoot", og presentasjoner av nye kleskolleksjoner. Brann som merkevare er beklagevis i dag bak både RBK og VIF.
Må betale for gamle synder
Takket være skuffende sportslige resultater, og årevis med utenomsportslige skandaler har Brann fremdeles et stempel på seg for å være en "roteklubb". Dette stempelet kommer de sannsynligvis aldri til å miste, selv om det har vært rolig de siste årene. Dermed er det de som sitter med nøkkelroller i Brann i dag som må betale for gamle synder. Samtidig må det sies at merkevaren Brann aldri kan bli bedre om det ikke sitter kompetente folk i de rette rollene. Der har Brann en jobb å gjøre...
Næringsvett?
Samtidig er det grunn til å se relativt lyst på fremtiden. Den nye hovedsponsoravtalen med Sparebanken Vest var bedre enn forventet, og Brann har skjønt at beliggenhet er det viktigste når det kommer til å åpne butikk. Det er positivt at Brann faktisk viser ørsmå tegn til å innha næringsvett....La oss håpe at de fortsetter å overaske positivt utenfor banen.
Ellers ble turen til Kristiansand vellykket!
0 Comments:
Post a Comment
<< Home