Sunday, April 16, 2006

Brann-Lillestrøm

Det er riktignok påskeferie, men hvor blir det av publisiteten for årets første hjemmekamp på brann.no? I følge billettluka er det ca 2700 billetter igjen til tirsdagens oppgjør mot LSK. Riktignok er nok LSK sin kvote på 750 billetter (på felt-S) tatt med i regnestykket men uansett.
Uopplyste
I og med at Brann Stadion frem til 16 mai kun har en kapasitet på 15.000 vil nok mange ikke ha fått med seg at det fremdeles er god plass på stadion. Etternølerne vil nok gå å tro at kampen er utsolgt, og derfor avstå fra et besøk førstkommende tirsdag. Derfor er det viktig at brann.no reklamerer for kampen, og sier klart og tydelig fra om at det fremdeles er god plass.

Ståplasser
Selv om det så si bare er ståplasser igjen bør folk kjenne sin besøkelsestid. Du får riktignok ikke et sete, men på Store Stå er du beskyttet for værgudene. Dvs. med mindre du kommer sent, og må stå på de første betongtrinnene.

1 Comments:

At 4:03 pm, Anonymous Anonymous said...

Jeg er enig! Det ber greit nok at man publiserer at salg av parturkort har gått som varmt hvetebrød, men de bør samtidg fokusere på at det fortsatt er plasser igjen!
Selv har jeg mine faste plasser, men jeg var innom for å kjøpe billetter til min datter, og da ble jeg også overrdasket over antall plasser som var igjen!
Men vi får nå skråle fra oss vi som kommer!

 

Post a Comment

<< Home