Wednesday, September 07, 2005

Idiot!

I dag slo mitt verdensbilde sprekker. Min illusjon om at jeg er Guds gave til menneskeheten raste sammen og er redusert til denne enkle setningen jeg kunne lese mellom linjene av min lille papirbit av en billett : Geir, du er og blir en idiot!
Ja, det er sant, og det er ikke noe jeg klarer å holde skjult fra allmennheten om jeg så skulle ha gjort et tappert forsøk på det. I dag skal jeg på min tredje landskamp etter at jeg flyttet til Oslo!! Lås meg inne, vis meg frem (hmm...er ikke jeg låst inne?), jeg ba ikke om å bli bragt til denne verden, men til verden og Norge ble jeg sendt (riktignok via Sør-Korea). Kom og se raremannen, 20 øre inngangspenger, pek og le, spytt og spott!

Pung og baller
Henke Larsson har i et intervju fortalt hvordan det var å være spiss i Skottland. Henke avslører at han er en slem liten kille på planet. Svensken forteller blant annet at han drar forsvarerne i shortsen, og drar enda hardere om han tilfeldigvis skulle finne familiejuvelene...Om de skulle finne på å dra han i trøyen tar han igjen med å slå de hardt i magen når dommeren ikke ser på! Praten med medspillerne er heller ikke veldig sofistikert. -Du sier for eksempel "Jeg traff din kone i helgen, det var jævlig trivelig", forteller Larsson.

Herlig type denne Larsson. Jaja, puben og Ullevaal venter.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home