VIF
Etter å ha signert nye avtaler med Hafslund, ICA og Continental har Vålerenga rundet 30 mill. i årlige sponsorinntekter:- (...) samarbeidspartnerne våre ser Vålerenga som et godt investeringsobjekt når det gjelder merkevarebygging, sier markedssjef Rune Hansen.
Hadde vært veldig greit om Kristian Jæger kunne lære litt her. I mine øyne har Vålerenga nettopp opparbeidet seg et brukbart merkenavn fordi de kan kundebehandling! Osloklubben tar ikke bare vare på sponsorer, men også i høyeste grad Klanen. I Brann er kundebehandling et fremmedord. Eller dvs, hvis du er sponsor er kundebehandlingen ok. Om du bare er vanlig tilskuer blir du sett på som et nødvendig onde. VIF tar vare på HELE kundegruppen sin, og pleier den. Kristian Jæger tyter hele tiden om at relasjoner er viktig. Jatta, jatta....svada...svada. Gjør det du skriver, Kristian! Supporterne gir Brann blaffen i. De tar oss for gitt, og tråkker på oss for å kunne tiltrekke nye kundegrupper som er ikke er interessert nok i klubben sin til å prioritere kampene.
Men som sagt før, Brann et større inntektspotensial enn både RBK og VIF. Men så lenge Kristian Jæger og Steinar Aase er i markedsavdelingen vil Brann alltid være bak de beste.
0 Comments:
Post a Comment
<< Home