Friday, January 07, 2005

HSD

Denne siden handler for det meste om fotball. Faktisk bare fotball. Men i dag gjør vi et lite unntak. En av leserne hadde nemlig mye frustrasjon som ville ut, og ville ha frustrasjonen publisert her. Overaskende nok gjaldt ikke dette idiotklubben Brann, men busselskapet HSD. Her følger den tåredryppende historien som skjedde i ettermiddag.

22:06] Da e ein vakker dag, dvs. da e fredag, enkelte e skamsliten og har ikkje ete skikkelig fordi dei skal heim å få bra middag!
[22:06] JODA!
[22:06] HSD sette ikkje pris på sånt gjer dei vel?
[22:07] først så står eg å skal kjøpe meg nye sko, ber dama i kassen skynde seg så eg når bussen..
[22:07] springe som faen, rekke den akkuratt :)
[22:07] så sei eg te dama at eg skal ta osterøy bussen fra myrsæter, ho smile og sei at me e tidlig ute, så den e fin!
[22:07] so sto eg dar..[
22:07] først i meget godt humør, klar som faen te å komma heim..
[22:08] sende melding til mamma "Blir litt sein, ferja har nok gått fra bussen"
[22:08] så e klokka ti på halv fire, eg ringe pappa og han fortelle at da e buss med neste ferje, så eg må vente 2-3min til..
[22:08] ti over halv fire (ferja går halv) så ringe eg han på nytt..
[22:09] han ringe ferja, og dei fortelle at den har stått sida IGÅR!
[22:09] FORTELL MEG DA?
[22:09] me e ganske hissig, av ein eller an grunn..
[22:09] går over på andre sia av veien, vente igjen i 15min på ein gaia buss som skal til åsane..
[22:09] når eg komme der så finn eg ut at da går buss til osterøy om 15min..
[22:10] På dette tidspunktet e eg ganske sulten?
[22:10] så skal bussen kjøre brua, innom alt av plasser.. og me må bytte buss.. brukte omtrent 4timer heim.. i motsetning til maks 1t og 30min som eg pleie! HERLIG
[22:10] HSD: BRENN I HELVETE!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home