Friday, December 10, 2004

Er det et seriegull jeg ser der borte?

Hva er det som skjer? Her sitter jeg rolig hos en kompis, og ser på tv. Plutselig hagler det inn med meldinger om at Martin Andresen vil skrive under for Brann! Har verden rablet gal? Jeg kaster meg over datamaskinen, og på nettet får jeg bekreftet om at dette ikke var tull. Hva er dette her? Mine spådommer (som ble skrevet 2 desember) om at Brann er blitt en attrraktiv klubb ser ut til å slå til. Derfor har jeg bestemt meg for å prøve noe.

Etter sytten år på stadion som vekselvis realist og hissigpropp skal jeg prøve noe nytt. Det har slått meg for fullt at Brann er en attraktiv klubb. Det har slått meg at enten så er alle på store stå som "vet" at Brann tar seriegull foran hver sesong ruskende gale (ikke siden 1963 har noen klart å påvise dette), eller så tar en sabla stor mengde folk helt feil.

Som et resultat har jeg valgt å gi denne positiviteten en sjanse. Jeg gidder ikke rette meg mot en spesiell person på store stå, da alle har elementer jeg ikke liker. Derfor prøver jeg bare å finne ut om det er en person der som styrer hele suppa. Mange folk har uttrykt at det enkleste er bare å ville det, vinne seriegull altså, og så vil det skje. Så det er det jeg prøver på nå. Nå har
Brann sjansen, nå er jeg åpen for seriegull. Limited time only!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home