Thursday, December 09, 2004

Det snør, det snør tiddelibom....ikke akkurat

Ingenting er bedre enn at det regner her nå i desember. Jeg kan nemlig ikke fordra å gå i snø her i Bergen. Tungt og jævlig er det. I tilegg viser gradestokken 7-8 plussgrader, så faren for snø er, foreløpig, ikke overhengende. Men denne vinteren har jeg investert i nytt slalåmutstyr. Nye ski, nye staver og nye briller. Og hva skjer? Mildværet er ikke bare her, men også oppe på fjellet. Eikedalen melder at de har under 5 cm med snø. På Geilo har er bare 5 av 20 heiser i drift. Dermed kan jeg skyte en lang pil i å praktisere den eneste idretten jeg faktisk er sabla god i, nemlig alpint. Jeg og noen kamerater hadde planer om å leie en hytte på Geilo i romjulen, og bruke mest mulig tid i alpinbakkene før nyttårsaften. Men akk, den gang ei.

På den lyse siden melder BT om at selv ikke Løv Ham var interessert i Tommy Knarvik. La han råtne. Fyren har, som de fleste fotballspillere, null utdannelse. Derfor skal det bli veldig interessant å se hvor sytepaven ender opp til slutt...Kanskje han ender opp her i klag og syt? Som kjent er det Knarvik sitt komperanseområdet. Time will tell...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home