Thursday, May 05, 2005

Jogging

Det er ikke bare fotballspillere i Bergen som har en like bra kondis som Erna Solberg. Også bergensere i eksil sliter på kondisfronten. Det har vist seg at mange av vennene mine på et eller annet stadium i livstilværelsen har jogget. Jeg ville ikke være noe dårligere, og på tirsdag fant jeg frem joggeskoene mine.

Jeg tenkte på å jogge i marka med ørene fulle av musikk og hodet fullt av motivasjon. Denne tanken ble aldri satt ut i praksis, men varte i hele 15 min...og det er vel en fin start? I min lille fantasi kom jeg meg helt til Holmenkollen, og løp litt rundt omkring der. Må vel konkludere med at formen ikke er den aller beste, siden jeg ble andpusten bare med tanken på å jogge. Men jeg har allerede i dag fått ned pulsen og kan puste og snakke normalt, så jeg er egentlig positivt overrasket.

Når neste joggefantasy-tour skjer er et spørsmål for evigheten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home