Thursday, May 05, 2005

Royal League

Brann er sannelig meg en fin klubb. En fotballklubb som driter i den største kundegruppen de har, og prøver å manilulere de etter beste evne.

"Takker publikum"
Etter den fatale RL-fadesen på Ullevaal har Brann satt billettprisene til kampen mot IFK Gøteborg til en femtilapp. Grunnen til dette er, i følge brann.no, for å takke publikum for støtten gjennom vinteren med å sette ned billettprisene. Piss meg godt inn i fålet. Alle vet jo om Brann hadde slått VIF, så hadde de da også operert med en pris på 50,-.

Ingen goder til de trofaste
Som eneste klubb i RL har Brann operert med en pris på 200,- pr kamp. De andre klubbene har skjønt at RL er og blir en b-turnering, og har hatt reduserte priser, gratis inngang for sesongkortinnehavere etc. Brann har selvsagt ikke hatt noen av delene. Selvsagt ikke. Vi snakker tross alt om Brann.

VIF-Brann
En eller annen fyr fra "Kjernen" var tilstede på Ullevaal i den elendige RL-kampen (fra Brann sin side), og dette er hva han hadde å si :

Var faktisk en tur på Ullevål i går, av alle steder. Har en god venn som er Brann-supporter og jeg stod sammen med Branngjengen. Det er første gang jeg har gjort - interessant. Jeg synes Brann-supporterne var bra. Det var bra med synging, det var bra med spontane sanger og ikke minst så var det et bra engasjement - masse humoristiske, ironiske og sarkastiske kommentarer. Tror ingen supportere hater sine egne spillere mer enn Brann-supporterne når gutta ikke leverer varene

0 Comments:

Post a Comment

<< Home