Monday, April 11, 2005

Før Brann - Molde

"I dag er dagen kommet som vi har ventet på"...synger Dennis Reksten. Og i dag er virkelig dagen kommet. Det er seriestart, alle hjerter gleder seg.

Om drømmen om gull skal leve er Molde et lag Brann bør og skal slå. Det er så enkelt. Alt annet enn seier vil bli sett på som en skuffelse.

Johan
Opdal er ennå ikke frisk, og dermed er det Johan Torbjørnsen som skal være sisteskanse. Jeg har sett Johan endel på Brann2, og må si at jeg ikke har problemer med at han står i mål. Faktisk tror jeg alle som ikke har sett han på Brann2 vil bli positivt overasket. Johan har endel å gå på rent fysisk, og har dermed ikke feltarbeid som sin sterkeste side. Ellers er Johan veldig god med beina. Noe av grunnen er at han først havnet i mål som guttespiller.

Andresen
Ellers er det en komplett skandale at Andresen starter istedenfor Miller. Brigdespilleren er blitt hauset opp til tusen, og holder pr. dags dato ikke mål. Om steinbyggeren absolutt må bruke han hadde jeg heller sett at Miller hadde fått 60 min, og så kunne brigdespilleren komt innpå.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home