Friday, May 18, 2007

Det er Brann som er bra

For det er Mjelde som er bra, det er Brann som er best.
Alltid Brannfans som kan drikke mest og spy villt på hver eneste fest.
Og den kjekke bergenske mann, han vil vise hva han kan
Han drar ned til fottikens alkisbar for å vise at han er mann

Hurra for Brann, 16. mai og Mjelde og alt det derre der. (Hei)
Hurra for Brann som gir til Tromsø alt det de har fra før (Hei)

Duttedatten, duttendatten

Hurra for Brann som kjøper alt skrotet trønderne vil bli kvitt. (Hei)
Tra-la-la-la-la.... (Hei)

Det er Mjelde som er bra, det er vårt lag som er best.
En Kniksen det er det vi lengter etter når PVM er som verst

Vi får bare hetse han her i dette frie land
Og jeg synes synd på PVM som prøver å lage seg en ball

Hurra for Martin og Håkon og Helge, vi kjeder oss spent i hjel. (Hei)

Duttendatten, duttendatten

Hurra for markedsavdelingen som stadig går like bra. (Hei)

Duttendatten, duttendatten

Hurra for Brann, 16. mai og Mjelde og alt det derre der. (Hei)

Bruttendatten, duttendatten.tjo hei ja

1 Comments:

At 7:22 am, Blogger cyplox said...

Dette innlegget har jeg ventet LENGE på. Nettopp denne sangen, i sin orginale versjon såklart, har jeg hatt litt på hjernen de siste ukene og dermed lar jeg meg slett ikke overraske over kreativiteten hos klag og syt!;)

 

Post a Comment

<< Home