Saturday, May 14, 2005

16 mai

I forbindelse med mandagens 16 mai kamp kan vi lese dette på brann.no :

Det vil bli praktisert streng inngangskontroll på Stadion. Det er ikke tillatt å ta med seg drikke inn på Stadion, alkohol er strengt forbudt og berusede personer kan bortvises.

I teorien høres dette greit ut, men det er tross alt Brann vi har å gjøre med. Derfor ser jeg for meg dette scenarioet.

1. Brann åpner Brann Stadion for sent. Dermed har det allerede dannet seg store køer utenfor inngangene til ståplass-områdene.

2. Brann har leid inn for få vakter og kroppsvisiteringen, sjekking av bager/ryggsekker etc går for sent.

3. Som en konsekvens av dette blir køene, også på sittetribunene, milelange

4. 15-20 min før kampstart er køene såpass lange at Brann ser ingen annen utvei enn å slippe inn folk uten noe som helst form av kontroll.

5. Skandalen er et faktum.

1 Comments:

At 7:52 am, Anonymous Anonymous said...

Jeg er selvsagt helt enig, men i bunn og grunn ganske fornøyd med et slikt opplegg. Jeg tilhører jo den generasjonen som kommer ett minutt før kampstart, og som går 5 minutter før slutt. Derfor vil et slikt skandaleopplegg (som de jo varter opp med år etter år) sørge for at jeg uforstyrret kan gå køfritt inn på stadion kl 1759 på 16. mai.

Stå på, Brann!

 

Post a Comment

<< Home