Monday, February 28, 2005

Årsmøte i SK Brann

I kveld er det årsmøte i Brann. Nå er jeg IKKE medlem i Brann, og skal derfor ikke gå. Med nærmere ettertanke hadde det kanskje vært en idè å være medlem. Som kjent får medlemmer i Brann alltid cupfinalebilletter, mens f.eks årets nye sesongkortinnehavere får 0 billetter av klubbens kvote til en evt. finale...

Men i forbindelse med årsmøte står det på brann.no :
Det er kun innkommet ett forslag fra medlemmene vedrørende klubbens farger på hjemmedrakt som det foreslås skal være kun hvitt og rødt.

For min del hadde jeg håpet at medlemsmassen ikke bare var opptatt av det sportslige, men også det utenomsportslige. Da tenker jeg i første rekke på markedsavdelingen. Men ikke misforstå, jeg vil ikke ha et mistillitsforslag mot Kristian Jæger og Steinar Aase! Men det er grunn til å kreve en forklaring på hvorfor Brann har mye svakere avtaler enn Rosenborg og Vålerenga.
Beklagevis, for klubbens vedkommende, ser det ut til at medlemmene KUN fokuserer på det sportslige.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home