Sunday, February 27, 2005

Markedsavdelingen

Senere i år skal markedsavdelingen til Brann utvides, men hvem blir egentlig overrasket om det ansettes en eller annen forhenværende spiller som har fusket litt i faget etter karrieren ...
La meg få slippe å se nok en stor spiller blamere seg i en slik rolle. Skal slike beholdes i klubben, bør det være i den sportslige administrasjonen. La de styre med det eneste de kan. Fotball.

Bjørn Dahl er heller ikke helt god.
- Det er ikke tilfeldig at Rema 1000 er hovedsponsor i Rosenborg. Både klubben og Rema 1000 er folkelige. Der har vi noe å lære. Vi må ha en merkevare som passer sammen med våre samarbeidspartnere, sier direktør Bjørn Dahl til Bergens Tidende.
Hva faen? Hvis Brann mener at Rosenborg er gode på dette området og har mye å lære bort, så viser det egentlig bare hvor dårlig det står til i klubben.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home