Thursday, March 15, 2007

Cup

Det er fremdeles en stund til seriestart, og det er enda lenger til første cuprunde, men likevel er det verdt å ta en kikk på datoene. Kampene blir spilt som følger :

1. runde: 19.-20. mai
2. runde: 13. juni
3. runde: 27. juni
4. runde: 26. juli
5. runde: 18.-19. august
6. runde: 26.-27. september
Finale: søndag 11. november

Det er verdt å merke seg datoen for 4. runde. Den er satt til 26 juli. Dermed tar ikke Tippeligaklubbene pause 22 juli som er siste serierunde før sommerferien.

Billetter

Om Brann når en evt. cupfinale er det kun 2500 sesongkortinnehavere som er sikret billett. Dermed ligger alt til rette for bråk, som vanlig, om Brann (mot formodning) er det ene laget so får lov å bruke landslagsarenaen 11 november

4 Comments:

At 12:45 pm, Anonymous Anonymous said...

Men då fikser jo du billetter til meg Geir! Eg setter deg på jobben allerede:) Jostein

 
At 6:30 pm, Anonymous Anonymous said...

Det var på tide at du kom med en oppdatering Gerre Gås. Var jo rett før Kristian hadde tatt fra deg levebrødet ditt! Skal du til Trondheim forresten? Vi er en liten gjeng som planlegger en langhelg i Trondheim.

 
At 11:39 pm, Anonymous Anonymous said...

cup e cup

 
At 4:30 am, Blogger Geir Vårdal said...

Naturligvis skal jeg til Trondheim. I prinsippet vil jeg opp på fredag, men usikkert. Så jeg vet faktisk ikke ennå om jeg reiser opp fredag, lørdag eller søndag. Det er Kil/Hemne - Melhus på lørdag, så hadde håpet å få med meg den.

 

Post a Comment

<< Home